اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل:

500 دانشجو به مناطق محروم آمل اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: 500 دانشجو در قالب طرح هجرت سه به مناطق محروم آمل اعزام می‌شوند.

500 دانشجو به مناطق محروم آمل اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جواد مجیدی صبح امروز در مراسم آغاز طرح هجرت سه در جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج برای رفع محرومیت مناطق محروم کشور و عمران و آبادانی روستاها به فرمان حضرت امام راحل جهاد سازندگی شکل گرفت، گفت: عمران و آبادانی کشور را که امروز مشاهده می‌کنید مرهون زحمات بی‌وقفه و ایثارگری‌های بچه‌های جهاد سازندگی است که با دریافت کمترین حق‌الزحمه راهی دورترین نقاط محروم کشور شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح، هجرت سه نام گرفت، افزود: هجرت یک توسط بچه‌های جهاد سازندگی پس از فرمان حضرت امام انجام شد و هجرت دو نیز با حضور رزمندگان اسلام اعم از سپاه، بسیج و دیگر نیروهای مسلح در جبهه‌های جنگ تحمیلی عراق و هشت سال دفاع مقدس عملی شد و هجرت سه نیز پس از پایان جنگ با حضور جوانان تحصیل‌کرده در عرصه‌های سازندگی کشور در مناطق روستایی و محروم در حال انجام است.

مجیدی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های امسال هجرت سه اعزام 500 نفر دانشجو به یک اردوی 15 روزه در منطقه‌های محروم که حداقل یکصد کیلومتر از شهرستان فاصله دارد خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: در کنار آن 7 هزار نفر از نیروهای بسیجی پایگاه‌ها نیز در قالب اجرای طرح صالحین به اردوی یک‌روزه اعزام می‌شوند که فعالیت‌‌های مشابه هجرت سه را انجام خواهند داد.

به گزارش فارس، بیش از 80 نفر از جوانان تحصیل کرده شهرستان آمل در اجرای طرح هجرت سه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل به خدمت گرفته شده که بیش از 62 نفر آنرا خواهران و 18 نفر آنرا آقایان تشکیل می‌دهند.

این افراد به مدت 60 روز در مناطق روستایی به فعالیت می‌پردازند.

نتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول