اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص اعتبار 550 میلیون ریالی

مدارس آبادان و اروندکنار مرمت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: با تخصیص اعتبار 550 میلیون ریالی، مدارس آبادان و اروندکنار مرمت می‌شوند.

مدارس آبادان و اروندکنار مرمت می‌شوند

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای بهسازی و مرمت مدارس آبادان و اروندکنار، این اداره با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج منطقه تعامل مطلوبی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان و بسیجیان طرح هجرت را در مدارس این دو منطقه به اجرا در آورده و فضای آموزشی را برای سال تحصیلی جدید فراهم می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: برای اجرای این طرح اعتبار 550 میلیون ریالی تخصیص یافته است و علاوه بر مرمت مدارس در کلاس‌های قرآن، احکام، مبارزه با مواد مخدر و ورزشی شرکت می‌کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را تعامل مضاعف دانش‌آموزان با یکدیگر در راستای تبیین ارزش‌های نهاد بسیج عنوان کرد و گفت: با اجرای همگانی این طرح توسط دانش‌آموزان، مدارس زیباسازی شده و دانش‌آموختگان در سال تحصیلی جدید با انگیزه‌ای مضاعف و حاصل دسترنج خود در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

رمضانی همچنین با اشاره به اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت در فصل تابستان عنوان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و حتی بزرگسالان در رشد فکری آنها برای سال تحصیلی و شغلی جدید بسیار مؤثر است و مسئولان اجرایی باید همواره این موضوع را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول