اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر خبر داد

آغاز ثبت‌نام مبلغان برای اعزام به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از آغاز ثبت‌نام اعزام مبلغ از بین روحانیون واجد شرایط جهت حضور و تبلیغ در مناطق محروم، در ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مبلغان برای اعزام به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده با اشاره به اهمیت و نگاه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به امر تبلیغ در سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال نیز مطابق با سال‌های گذشته با توجه به سند راهبردی جدید موسسه و با نگاه به تشکیل گروه‌های تبلیغی، تصمیم به اعزام مبلغ به مناطق محروم مواجه با وهابیت کرده و این امر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ضمن اعلام اعزام حداقل 70 نفر مبلغ به مناطق شناسایی شده در سال جاری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی لازم از قبیل نصب پوستر، بنر و نیز تبلیغ در فضای مجازی به منظور حضور پر شور و ثبت‌نام روحانیون در این دوره صورت گرفته است.

معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) نکته حائز اهمیت در ثبت‌نام امسال را برگزاری آن به صورت مجازی و از طریق سایت دانست و گفت: به هیچ وجه ثبت‌نام به صورت حضوری صورت نخواهد گرفت.

وی اظهار داشت: مطابق با سند راهبردی مؤسسه باید در طول پنج سال آینده، نسبت به تشکیل چند گروه تبلیغی اقدام شود که ما اکنون در سال جاری اقدامات لازم برای تشکیل گروه‌های تبلیغی وهابیت را صورت داده و مقدمات اولیه تشکیل گروه‌های تبلیغی عرفان‌های نوظهور و مشاوره دینی نیز در دستور کار است.

صلاح‌زاده ادامه داد: همت مؤسسه در سال جاری بر تشکیل سه گروه تبلیغی با نگاه مواجهه با وهابیت خواهد بود که در این راستا چندین جلسه مشاوره‌ای نیز برگزار شده و تدوین طرح جامع اعزام مبلغ در دستور کار معاونت ارتباطات قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، امکانات لازم را به منظور حضور افراد علاقه‌مند به حضور در گروه‌های تبلیغی وهابیت و نیز حضور و اعزام به استان سیستان و بلوچستان فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به آدرس www.v-montazar.com برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول