اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد

پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بر لزوم پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه در پارس جنوبی به منظور دسترسی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه صنعت نفت تاکید کرد.

پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری ظهر امروز در نشست تخصصی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و همه کارکنان و مدیران سازمان باید برای تحقق منویات معظم‌له تلاش کنند.

وی افزود: در سال گذشته و امسال با وجود تحریم‌های دشمنان، شاهد رشد و بالندگی صنعت نفت کشور بوده‌ایم و به فضل خدا روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتری خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه صنعت نفت از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است و از همه توان و ظرفیت موجود برای رسیدن به این مهم بهره می‌بریم.

نصوری با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه در پارس جنوبی تصریح کرد: سیستم مدیریت یکپارچه در پارس جنوبی با هدف دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه صنعت نفت پیاده‌سازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با تاکید بر لزوم اصلاح فرآیندها و شفاف‌سازی و تبیین فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه گفت: شناسایی موارد منطبق با اجرایی شدن سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) امر بسیار مهم و ضروری است.

وی اذعان داشت: با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه نقاط قوت و قابل بهبود سازمان مشخص می‌شود و امیدوار هستیم این امر به زودی محقق شود.

نصوری گفت: این نشست در واقع با هدف تبیین و شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌ها، ماموریت‌ها، اهداف و برنامه‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شده است.

در این نشست، فرآیندهای مدیریتی و ساختاری پارس جنوبی به منظور طرح‌ریزی و استقرار سیستم یکپارچه مدیریت (IMS) بر اساس استانداردهای لازم بررسی شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول