اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس تاکید کرد

حق مسلم گلستان برای اخذ مدیریت اسکواش کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این حق مسلم استان گلستان است که مدیریت اسکواش کشور را اخذ کند.

حق مسلم گلستان برای اخذ مدیریت اسکواش کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش از تنوع زیادی برخوردار است اما اسکواش به سرعت در گلستان به ویژه شهر گرگان توانست جای خود را در بین بانوان و آقایان پیدا کند.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش گلستان در بعد ملی و بین‎المللی به لحاظ مردمی شدن ورزش اسکواش است، اذعان کرد: جوانان پویا و مستعد نسبت به این ورزش استقبال خوبی نشان دادند که اکنون در بعد قهرمانی گلستان تقویت شده است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعداد اسکواش در وجود گلستانی‎ها وجود داشته است متذکر شد: جرقه این مهم توسط هیئت اسکواش استان ایجاد شد و این رشته ورزشی مورد حمایت جدی مسئولان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

امامی با اشاره به اینکه گلستان در زمینه اسکواش استانی و قهرمانی در وضعیت عالی است یادآور شد: در وضعیت ملی، اسکواش گلستان رتبه سوم الی چهارم برتر کشور را داراست.

وی با بیان اینکه گلستان می‎تواند پایلوت اسکواش کشور باشد بیان داشت: استان گلستان در زمینه مدیریتی، اجرایی، فنی و اجرای مسابقات منطقه‎ای، ملی و بین‎المللی از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی نقش عباسی وزیر ورزش و جوانان را برای گلستان مهم خواند و بیان کرد: با نشستی که با وزیر ورزش و جوانان انجام گرفت بیش از 30 الی 50 سالن ورزشی برای تقویت زیرساخت‎های ورزش استان تعلق خواهد گرفت.

امامی خاطر نشان کرد: در دولت پایانی دهم احمدی‎نژاد با وجود وزیر ارزشمند ورزش و جوانان، استان گلستان به ظرفیت نویدبخشی در بخش زیرساخت‎ها خواهد رسید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول