اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت تأکید کرد

اعتمادسازی و توسعه عدالت اساسی‌ترین ویژگی‌های مدیریت صحیح

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: خدامحوری، خدمت به مردم، اعتمادسازی، اخلاص، رعایت و توسعه عدالت از اساسی‌ترین ویژگی‌های مدیریت صحیح و کارآمد است

اعتمادسازی و توسعه عدالت اساسی‌ترین ویژگی‌های مدیریت صحیح

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اهم فعالیت‌های پیشگیری و بهداشت قضایی طی دو سال گذشته در این شهرستان، اظهار داشت: نحوه جمع‌آوری متکدیان، افاغنه غیرمجاز و داروفروشان ساماندهی شده است.

وی افزود: تیم ویژه‌‌ای نیز برای دستگیری متهمان شرور و حاملان سلاح‌های غیرمجاز تشکیل و فعال شده است.

رستمی تصریح کرد: دادستانی به نیروی انتظامی برای حضور فیزیکی و ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت پیاده، موتوری و خودرویی به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر دستورات لازم را صادر کرده است.

وی ابراز داشت: اداره برق و شهرداری جیرفت نیز باید در راستای جلوگیری از ارتکاب بزه توسط متهمان با ایجاد روشنایی کافی در سطح شهر به ویژه نقاط حادثه‌خیز و جرم‌خیز اقدام کند.

رستمی عنوان کرد: مراکز مهم ‌تجاری مانند بانک‌ها، پاساژ‌ها، طلافروشی‌ها و خیابان‌های اصلی شهر باید با همکاری شورای تأمین شهرستان جیرفت به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به کشف صدها اسلحه غیرمجاز گفت: برای جمع‌‌آوری انواع سلاح سرد و گرم، برخورد قاطع با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و همچنین پلمپ امکنه تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکی دستورات لازم صادر شده است.

رستمی بیان داشت: برای انتقال زندان شهرستان جیرفت به خارج از شهر، احداث زندانی بزرگتر برای پوشش منطقه جنوب کرمان و ایجاد طبقه‌بندی بندهای آن پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

وی اذعان داشت:  ایجاد کانون اصلاح و تربیت و ساختمان پزشکی قانونی نیز از سوی دادستانی جیرفت در حال پیگیری است.

رستمی خاطرنشان کرد: همچنین برای ایجاد اداره تشخیص هویت در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان جیرفت پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: خدامحوری، خدمت به مردم، اعتمادسازی، اخلاص، رعایت و توسعه عدالت از اساسی‌ترین ویژگی‌های مدیریت صحیح و کارآمد است که باید مد نظر تمام مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول