اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

چهارمین دوره مسابقات رالی ایثارگران قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: چهارمین دوره مسابقات رالی جانبازان و فرزندان شهدا در ایام پرخیر و برکت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم برگزار می‌شود.

چهارمین دوره مسابقات رالی ایثارگران قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، مهدی پهلوانی افزود: مسابقات رالی با ظرفیت حضور 250 خودرو از بوستان الغدیر آغاز و شرکت کنندگان مسافت 300 کیلومتری را در این مسابقه طی خواهند کرد.
وی تفاوت این دوره از مسابقات را ادغام مسابقات رالی فرزندان شهدا با جانبازان ذکر کرد و افزود: در این مسابقات فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد شرکت دارند که اطلاع رسانی لازم در این خصوص به ایثارگران صورت گرفته است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: پیش از برگزاری مسابقات رالی ششم آبان ماه در حرکتی نمادین خودروهای ایثارگران شرکت کننده در مسابقات رالی از گلزار علی بن جعفر(ع) به سمت میدان 72تن حرکت کرده و جلسه توجیهی در مجموعه ورزشی جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در این حرکت نمادین که خودروها به مناسبت ایام سالگرد سفر رهبری مزین به تصاویر مقام معظم رهبری و پرچم جمهوری اسلامی می‌شوند بیش از 100 خودرو شرکت داشته باشند.
حرکت نمادین خودروهای جانبازان و فرزندان شهدا ساعت 15روز جمعه ششم آبان و مسابقات رالی هشتم آبان ماه ساعت 9صبح برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول