اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری خراسان جنوبی:

کویر خراسان جنوبی برای برگزاری مسابقات رالی مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان جنوبی گفت: فاصله کم کویر استان تا شهر و ویژگی‌های خاص آن برای برگزاری مسابقات رالی از پتانسیل بالایی برخوردار است.

کویر خراسان جنوبی برای برگزاری مسابقات رالی مناسب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا رجبی‌ستوده پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتور سواری خراسان جنوبی گفت: با وجود متخصصان و متفکران در استان در حوزه نوآوری و ابداعات فعالیت‌های زیادی انجام شده که در این راستا در سال گذشته دو طرح به فدراسیون ارسال و مورد تایید واقع شد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های خراسان جنوبی پیست اتومبیل‌رانی نداریم، افزود: با رایزنی‌های انجام شده در شهرستان‌های بزرگ پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری را راه‌اندازی می‌کنیم.
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان جنوبی تصریح کرد: از برنامه‌های پیش‌روی این هیئت دعوت از کارشناسان فدراسیون برای بازدید از کویرهای استان است تا در صورت تایید در این مناطق مسابقات استانی، منطقه‌ای و کشوری رالی کویر را برگزار کنیم.
رجبی‌ستوده از برگزاری همایش علمی در بحث آموزش در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه این رشته مسابقه مقاله‌نویسی برگزار و در پایان همایش مقالات در قابل یک کتاب به چاپ می‌رسد.
وی تاکید کرد: تهیه بروشور، بنر، بولتن آموزشی در طول سال برای آشنایی بیشتر در اختیار هیئت‌ها و ورزشکاران قرار می‌گیرد.
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان جنوبی از دعوت مربیان با تجربه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف برای ارتقای تخصصی و آگاهی ورزشکاران خبر داد و گفت:‌ در جذب حمایت‌های مالی ادارات مرتبط با این ورزش تفاهم‌نامه‌هایی انعقاد می‌شود.
وی با اشاره به هزینه بالای تهیه لوازم و تجهیزات موتورسواری و اتومیبل‌رانی، اذعان داشت: در نظر داریم با جذب اسپانسر این مشکل را برطرف کنیم.
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای فعال شدن هیئت‌ها در نظر داریم در هر ماه یک تا دو مسابقه در سطح استان برگزار کنیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول