اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

پاسداری از نظام باید به تناسب نوع تهدید باشد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: تهدید، تهدید است و فرقی میان تهدید سخت و نرم نیست، بنابراین باید به تناسب نوع تهدید از انقلاب و ارزش‌های نظام پاسداری کرد.

پاسداری از نظام باید به تناسب نوع تهدید باشد

علی قریب‏بلوک امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان افزود: باید در تمام جبهه‌ها آمادگی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم، به طور مثال در سال 59 آمادگی جنگ سخت را نداشتیم اما بلافاصله خود را آماده کردیم.

وی بیان داشت: مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که این تاریخ به عنوان یک الگوی ممتاز قابل ملاحظه است، بنابراین باید برای تهدیدات دیگر خودمان را آماده کنیم و امروز که تهدید از نوع تهدید فرهنگی است، باید از طریق فرهنگ‌سازی و با ساز و کار متناسب با این نوع تهدید مقابله کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام باید دفاعی همه‌جانبه و همگانی باشد.

قریب بلوک افزود: بحمدالله ایران امروز در ابعاد مختلف نظامی رشد بسزایی داشته‌ و برای مثال موشک‌های بالستیک ما در دنیا حرف اول را از لحاظ کارایی و تکنیک می‌زند و ترس در وجود دشمنان رخنه کرده است و با وجود این همه ادوات نظامی، جرأت تهاجم نظامی به ایران اسلامی را ندارند.

وی با بیان اینکه در سپاه بازنشستگی وجود ندارد، گفت: اگر چه به ظاهر بازنشسته شده‌ایم اما باید بدانیم که مسئولیت پاسداران از قبل سخت‌تر شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: باید فرهنگ پاسداری همیشه محافظت شود و با همین فرهنگ متعالی از انقلاب اسلامی حفاظت کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول