اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار:

شهر بهار برای اجرای طرح پزشک خانواده 12 پزشک نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: در شهر بهار برای اجرای طرح پزشک خانواده نیاز به 12 پزشک داریم.

شهر بهار برای اجرای طرح پزشک خانواده 12 پزشک نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد در ستاد اجرایی پزشک خانواده در شهرستان بهار اظهار داشت: در کشور اسلامی اگر قشر ضعیف به دلیل درآمد کم نتواند به پزشک مراجعه کند مورد ظلم واقع شده که با طرح پزشک خانواده، مردم از خدمات درمانی در سه سطح با کمترین هزینه استفاده می‌کنند که سطح یک آن به صورت کامل رایگان است.

وی اضافه کرد: در شهر بهار برای اجرای این طرح نیاز به 12 پزشک داریم که هشت جلسه آموزشی و توجیهی برای پزشکان و ماماها برگزار شده است.

معاون فرماندار بهار با اشاره به اینکه اجباری برای ثبت‌نام پزشکان خصوصی وجود ندارد، تصریح کرد: در صورت عدم ثبت‌نام و عدم همکاری با اجرای این طرح، پزشکان خصوصی از فرانشیز دولتی محروم شده و باید بیماران را به صورت آزاد ویزیت کنند و هزینه دارو و آزمایشات و خدمات درمانی بیمار نیز آزاد محاسبه می‌شود که در نتیجه باعث کاهش چشمگیر مراجعات مردمی به مطب و کاهش شدید درآمدهای پزشکان خواهد شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار نیز گفت: با برنامه پزشک خانواده ارتباط پول قطع می‌شود و این طرح به نفع مردم محروم است و برای اجرای آن هیچ گونه مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

دکتر پناهی در بخش پایانی سخنانش اضافه کرد: با توجه به قانون پنجم توسعه، رایگان کردن خدمات درمانی در قالب طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع انجام می‌شود و بر همین اساس سهم مردم از هزینه‌های سلامت تا پایان برنامه به زیر 30 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول