اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد

ثبت‌نام 32 پزشک در طرح پزشک خانواده گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از ثبت‌نام 32 پزشک در طرح پزشک خانواده این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 32 پزشک در طرح پزشک خانواده گچساران

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری هزینه‌های مردم برای دریافت خدمات با کیفیت بهداشت و درمان کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به رایگان بودن هزینه‌های درمانی در سطح نخست ابراز داشت: برنامه پزشک خانواده شهری با گستره تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های ساکن در گچساران آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این طرح با هدف تحقق عدالت در سلامت و دسترسی همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت اجرایی می‌شود.

محمدی عنوان داشت: از ابتدای مرحله ثبت‌نام کادر پزشکی و درمانی طرح پزشک خانواده در گچساران تاکنون 32 پزشک در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: افزون بر 200 نفر کادر پیراپزشکی و تعدادی روانشناس بالینی نیز در طرح پزشک خانواده در گچساران ثبت‌نام کرده و ثبت‌نام از متقاضیان ادامه دارد.

محمدی با اشاره به اینکه گچساران برای اجرای طرح پزشک خانواده به 40 پزشک عمومی نیاز دارد، از پزشکان خواست تا در این زمینه همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان گچساران داشته باشند.

وی بیان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان در زمان ثبت‌نام طرح پزشک خانواده 10 پایگاه در گچساران فعال می‌شود.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات صورت‌گرفته از طریق شبکه بهداشت و درمان گچساران نسبت به مزایای پزشک خانواده ابراز داشت: بزودی ثبت‌نام از مردم برای این طرح آغاز می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان داشت: در این طرح برای هر جمعیت 2 هزار و 500 نفری یک پزشک وجود دارد که بیماران با دریافت خدمات اولیه و سطح یک پزشکی دغدغه تأمین ویزیت و دارو را ندارند.

محمدی گفت: در طرح پزشک خانواده به ازای هر 2 هزار و 500 نفر یک پزشک، به ازای هر 5 هزار نفر یک ماما، به ازای هر 10 هزار نفر یک روانشناس بالینی، یک کاردان بیماری‌ها و یک کاردان بهداشت محیط استخدام می‌شوند و خدمات لازم و مورد نیاز را به خانواده‌های زیرپوشش ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی با سازمان نظام پزشکی یادآور شد: این طرح از اواخر مرداد در گچساران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول