اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

طرح پزشک خانواده تمام بیمه‌های درمانی را می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با اجرای برنامه پزشک خانواده ارائه خدمات تمام بیمه‌های درمانی میسر خواهد بود و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی آسان‌تر می‌شود.

طرح پزشک خانواده تمام بیمه‌های درمانی را می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین‌پور عصر یک‌شنبه طی نشستی در رابطه با تشریح برنامه‌های این طرح با اشاره به روند اجرای برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان اظهار داشت: با اجرای برنامه پزشک خانواده ارائه خدمات تمام بیمه‌های درمانی میسر خواهد بود و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی آسان‌تر، پرداخت هزینه‌های درمان از جیب مردم کم‌تر و کیفیت خدمات درمانی بیشتر می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ارتقای سطح سلامت و رضایتمندی مردم را از مزایای این برنامه عنوان کرد و افزود: منطقی کردن بهره‌مندی از خدمات سرپایی و خدمات پاراکلینیکی از دیگر مزایای پزشک خانواده شهری است.

حسین‌پور با اشاره به این نکته که تیم سلامت پشتوانه پزشک خانواده در راستای رسیدن به اهداف این برنامه است، خاطرنشان کرد: پزشک خانواده و تیم سلامت در سطح نخست مراقبت‌های اولیه تمام افراد زیر پوشش در قالب گروه‌های سنی نوزادان و کودکان، نوجوانان و جوانان، میان‌سالان، سالمندان و مادران باردار را انجام داده و در صورت تشخیص پزشک خانواده، بیمار به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر میزان پرداختی بیماران به پزشک متخصص و حتی بابت بستری در بیمارستان نیز به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

هم‌چنین آموزش، پیش‌گیری اولیه، غربالگری، درمان سرپایی عمومی، ارجاع و مدیریت سلامت افراد تحت پوشش در راستای حفظ و ارتقا را انجام می‌دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان یادآور شد: برنامه پزشک خانواده فرصتی مغتنم برای اجرای عدالت در سلامت است و در این راستا عزم متولیان سلامت استان هرمزگان برای اجرای بدون دغدغه و هر چه بهتر این برنامه است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول