اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه و درمان اداره‌کل بیمه خدمات درمانی خراسان‌رضوی:

95 درصد تعرفه دولتی برای بستری بیماران طرح پزشک خانواده را می‌پردازیم

خبرگزاری فارس: معاون بیمه و درمان اداره‌کل بیمه خدمات درمانی خراسان‌رضوی گفت: در صورتی که تشخیص پزشکان طرح پزشک خانواده بر بستری بیمار باشد، 95 درصد تعرفه دولتی بستری بیمار را بیمه پرداخت می‌کند.

95 درصد تعرفه دولتی برای بستری بیماران طرح پزشک خانواده را می‌پردازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سعید صاحب‌جمعی ظهر امروز در نشست خبری در ارتباط با معرفی طرح پزشک خانواده و اقدامات علوم پزشکی در این زمینه که در سالن معاونت مرکز درمان و بهداشت شماره یک مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این زمینه حق‌الزحمه پزشک را تا حدود 50 درصد افزایش می‌دهیم.

وی تصریح کرد: این طرح برای تمام بیمه‌ها به جز بیمه‌های نیروهای مسلح که فعلاً مقوله‌شان را جدا کرده‌اند قابل  اجرا است و قراردادهای لازمه آن بسته شده‌است.

صاحب‌جمعی در ارتباط با افرادی که بیمه ندارند و می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، اظهار کرد: برای این منظور یک بیمه خویش فرمایی در نظر گرفته شده ‌است که نیمی از آن را دولت می‌پردازد و 50 درصد باقیمانده را فرد می‌پردازد و می‌تواند از این طریق خود را بیمه کند.

معاون بیمه و درمان اداره‌کل بیمه خدمات درمانی خراسان‌رضوی در ادامه تاکید کرد: افرادی هم که توانایی پرداخت همان 50 درصد سهم خود را ندارند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و طی مراحل خاص 35 درصد از حق بیمه را از این طریق دریافت کنند و تنها 15 درصد را خود بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پزشک متخصص یکی از الزامات طرح پزشک خانواده است، ادامه داد: در مواردی که پزشک خانواده به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد در موارد پزشک خصوصی 10 درصد مبلغ ویزیت را بیمه شده و مابقی را شرکت بیمه پرداخت می‌کند.

صاحب‌جمعی ادامه داد: در مورد خدمات پاراکیلینیکی نیز 30 درصد از تعرفه مصوب دولتی را بیمه‌شده و مابقی را شرکت بیمه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول