اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد خبر داد

همکاری 7200 نفر روز بسیجیان شهرکردی در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: جهادگران بسیجی به مدت هفت هزار و 200 نفر روز در قالب طرح ملی پزشک خانواده خدمت خواهند کرد.

همکاری 7200 نفر روز بسیجیان شهرکردی در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی خواهران سپاه ناحیه شهرکرد به کمک مجریان طرح پزشک خانواده شتافتند.

وی افزود: در ادامه برگزاری اردوهای هجرت و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی که با هدف محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با همکاری مرکز بهداشت شهرکرد در ثبت و سازماندهی خانواده‌ها در تعیین پزشک خانواده به کمک مجریان این طرح ملی شتافتند.

مرادی ادامه داد: در همین زمینه تعداد 80 نفر از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج ام‏البنین(س) سپاه ناحیه شهرکرد در عرصه شناسایی و تکمیل فرم پزشک خانواده با همکاری مرکز بهداشت در سطح شهرستان شهرکرد از تاریخ 15خرداد به کمک مجریان این طرح رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی به مدت سه ماه یعنی هفت هزار و 200 نفر روز در قالب طرح ملی پزشک خانواده خدمت خواهند کرد.

قائم مقام مرکز بهداشت شهرکرد نیز در ادامه این نشست هدف از اجرای طرح پزشک خانواده را تحقق برنامه پنجم توسعه کشور و اجرای برنامه پزشک خانواده در تمام شهرها به دنبال موفقیت این برنامه در سطح روستاها در سال‌های گذشته عنوان کرد.

محسن آقایی افزود: اجرای این طرح علاوه بر افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، موجب تحقق عدالت اجتماعی در بین تمام اقشار جامعه، ایجاد محیط کار برای فارغ التحصیلان جدید در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این امر متضمن فراهم کردن زیر ساخت‌ها از جمله داشتن آمار جمعیتی و توزیع جمعیت در قسمت‌های مختلف شهر است که در این راستا به دنبال اجرای سرشماری در نقاط روستایی و سایر شهرهای استان؛ سرشماری شهرهای شهرکرد، چالشتر، مهدیه و اشکفتک، با همکاری خواهران بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرکرد در مراکز و پایگاه‌های شهر شهرکرد از 15 خردادماه به مدت سه ماه انجام می‏شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول