اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد

ثبت‌‌نام 35 هزار نفر در طرح پزشک خانواده مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرودشت گفت: تاکنون بیش از 35 هزار نفر از شهروندان مرودشتی در طرح پزشک خانواده این شهرستان ثبت‌‌نام کرده‌اند.

ثبت‌‌نام 35 هزار نفر در طرح پزشک خانواده مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، یدالله حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه طرح پزشک خانواده که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 35 هزار نفر از شهروندان مرودشتی در طرح پزشک خانواده این شهرستان ثبت‌‌نام کرده‌اند.

وی افزود: طرح پزشک خانواده حلقه مفقوده نظام سلامت کشور بود که به همت دولت و با پیش‌بینی هزینه تصویب شده 6 هزار میلیارد تومانی در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی دولت دهم آغاز شد.

حسینی اضافه کرد: امیدواریم این طرح بزرگ و راهبردی که هدف از اجرای آن عدالت سلامت، صرفه‌جویی و تسهیل دریافت خدمات پزشکی و نظام ارجاع و در مجموع زینت سلامت کشور است با همت متولیان امر و براساس راهبرد تعریف شده محقق شود.

فرماندار مرودشت ادامه داد: مزایای این طرح دسترسی آسان به پزشک، کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها، کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، کاهش و ساماندهی مراجعه به متخصص برشمرد.

وی گفت:‌ در سطح یک که مراجعه به پزشک عمومی و دریافت دارو بوده و بیمار فقط فرانشیز پرداخت می‌کند و این موضوع به لحاظ مالی به نفع خانواده‌هاست.

رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده مرودشت تصریح کرد: 12 مطب، هشت درمانگاه دولتی و خصوصی، 12 داروخانه و یک فیزیوتراپی تاکنون در طرح پزشک خانواده شهرستان مرودشت ثبت‌نام کرده‌اند و قرارداد با آنان منعقد شده است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول