اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور:

طرح پزشک خانواده در راستای برنامه پنجم توسعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: هدف طرح پزشک خانواده در راستای برنامه پنجم توسعه و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.

طرح پزشک خانواده در راستای برنامه پنجم توسعه است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره صبح امروز در جلسه کمیته روابط عمومی اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده در اتاق جلسات دانشکده علوم پزشکی نیشابور، اظهار داشت: از این به بعد بیماران باید از طریق نظام ارجاع و پزشک خانواده وارد شوند و این برنامه در اجرای عدالت و توجه به محرومان قدم بسیار مؤثری است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور با اشاره به اینکه همه ادارات این طرح را از خود بدانند، گفت: بر این اساس از دوشنبه 26 تیرماه تبلیغات این طرح آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه در طرح پزشک خانواده، دانشکده علوم پزشکی را تنها نگذارند و همه موظف به همکاری هستند.

جده‌کار افزود: این یک طرح ملی و بسیار با اهمیت است که باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای این موضوع استفاده شود.

جدکاره با بیان اینکه با اجرای صحیح این طرح می‌توانیم یک الگو برای استان باشیم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در حوزه اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و تبلیغات بسیار می‌توانند کمک‌کار علوم پزشکی باشند.

وی با اشاره به اینکه این طرح باید از اول شهریور ماه به صورت عملیاتی اجرا شود، گفت: مهم‌ترین بخش طرح پزشک خانواده آگاه سازی مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خاطرنشان کرد: هر کدام از دستگاه‌‌های اجرایی یک رابط تام‌الاختیار از سوی خود که بتواند هماهنگی‌های بین بخشی را داشته باشد به کمیته اطلاع‌رسانی معرفی کنند.

جدکاره تاکید کرد: باید این موضوع طوری اطلاع‌رسانی شود که در پایان این طرح فقط درصد ناچیزی از مردم موفق به ثبت‌نام نشده باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول