اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی:

105 هزار مددجوی خراسان‌رضوی از خدمات طرح پزشک خانواده استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی با اشاره به سابقه 15ساله کمیته امداد در اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: 105 هزار مددجوی بیمه شده استان از خدمات طرح پزشک خانواده استفاده می‌کنند.

105 هزار مددجوی خراسان‌رضوی از خدمات طرح پزشک خانواده استفاده می‌کنند

علی اصغر حاجی نقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: طرح پزشک خانواده، از سابقه 15 ساله در کمیته امداد برخوردار است و به همین دلیل اکنون که وزارت بهداشت تصمیم به اجرای طرح فوق در سطح کلان گرفته و بر این اساس پزشکان طرف قرارداد ما تجارب خود را در اختیار این طرح قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: طرح پزشک خانواده، از سابقه 15 ساله در کمیته امداد برخوردار است و در این راستا می‌توانیم تجارب خود را به دست‌اندرکاران منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح فوق، 110 پزشک عمومی با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: به‌طور میانگین، هر پزشک به امور درمانی 1000 تا 1500 نفر رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: 105 هزار مددجوی بیمه شده استان از خدمات طرح پزشک خانواده استفاده می‌کنند.

حاجی‌نقی تاکید کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح پزشک خانواده شامل امور بیمه مددجویان، امور بهداشتی و امور درمانی آنان است.

وی گفت: در این طرح، مسئولیت درمان و راهنمایی بیمه شده را یک نفر پزشک متعهد باتجربه و دارای حسن شهرت که در نزدیکترین مکان محل سکونت خانواده استقرار دارد و از سوی بیمه شده به‌عنوان پزشک خانواده انتخاب شده است را به عهده دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی تصریح کرد: بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تامین هزینه‌های بالای درمانی خود نیستند، بنابراین کمیته امداد با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری محرومان جامعه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان زیرپوشش و نیازمندانی که زیرپوشش نیستند را در دستور کار خود قرار داده است.

حاجی نقی در پایان بیان کرد: تمام خدمات درمانی ارائه شده به بیمار در پرونده وی درج و در مراجعات بعدی امکان رهگیری و ارزیابی سلامت وی برقرار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول