اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

انتقال پست‌های ستادی به مناطق کمتر توسعه یافته گیلان

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت منابع انسانی استاندار گیلان از انتقال پست‌های ستادی اداره‌های کل به مناطق کمتر توسعه یافته در این استان خبر داد.

انتقال پست‌های ستادی به مناطق کمتر توسعه یافته گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، خسرو صادقی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار گیلان اظهار کرد: وضعیت افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سفرهای شهرستانی بررسی می‌شود.

وی به بررسی وضعیت اداره‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی املش اشاره کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و ایجاد فضای اداری در املش و رانکوه از جمله مواردی بوده که در سفر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گیلان به این شهرستان بررسی شد.

صادقی با تاکید بر استقرار اداره‌های اوقاف، تعزیرات حکومتی، امور زندان‌ها، بانک رفاه و شیلات در املش، ابراز کرد: اداره‌های مورد نیاز مردم در بخش رانکوه برای رفاه حال آنها باید راه‌اندازی شود.

معاون استاندار گیلان خواستار تقویت اداره‌های شهرستانی و تکمیل نیروی انسانی توسط مدیران کل استانی شد و بیان کرد: اختیار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به منظور روان‌سازی امور و جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه‌جویی در هزینه باید به مدیران شهرستانی تفویض شود.

وی از انتقال پست‌های ستادی اداره‌های کل به مناطق کمتر توسعه یافته در گیلان به‌ویژه املش خبر داد و گفت: تشکیلات اداره‌ها با کمک حوزه منابع انسانی استانداری گیلان اصلاح می‌شود.

صادقی با اشاره به استخدام 120 نفر در اداره‌های املش در سال جاری، اذعان کرد: جانمایی و اقدام‌های لازم در مورد مذکور انجام می‌شود.

معاون مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان به تخصیص اعتبار لازم برای کمک به مددجویان بهزیستی املش اشاره کرد و یادآور شد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین اعتبار کمیته امداد از محل منابع استانی و ملی شده است.

وی، افزایش سود بانکی را از جمله مشکلات به منظور احداث مسکن برای افراد بی‌سرپرست و زیر پوشش کمیته امداد عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول