اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفاه حال مسافران تابستانی

مخابرات و بانک‌ها مشکلات عابر بانک‌های یاسوج را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: برای رفاه حال انبوه مسافران تابستانی این شهر، لازم است مخابرات و بانک‌ها مشکلات عابر بانک‌های یاسوج را برطرف کنند.

مخابرات و بانک‌ها مشکلات عابر بانک‌های یاسوج را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از گردشگران و مهمانان تابستانی این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های بویراحمد در جذب گردشگر، صنعت توریسم را یکی از چند محور اصلی توسعه استان دانست و گفت: باید علاوه بر آماده کردن زیرساخت‌ها با یک انسجام مدیریتی و هماهنگی در امور بتوانیم زمینه جذب گردشگر را در این شهرستان فراهم کنیم.

این مسئول ابراز داشت: شهر یاسوج به دلیل جاذبه‌های طبیعی، توریستی و گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام‌گذاری شده و به واسطه این ظرفیت‌ها و همچنین در سایه تحولات عمرانی، خدماتی و رفاهی ایجاد شده در حوزه مدیریت شهری یاسوج هر ساله در بهار و تابستان پذیرای مسافرانی از سراسر کشور هستیم.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ایام تعطیلات تابستانی امسال نیز تلاش خواهیم کرد با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ضمن آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از مسافران زمینه را برای جذب بیشتر گردشگران در آینده فراهم کنیم.

الفونه ادامه داد: ضروری است بانک‌های عامل نسبت به فعال کردن همه خودپردازها اقدام کرده و شرکت مخابرات نیز نهایت همکاری را با بانک‌ها برای برطرف کردن مشکلات عابر بانک‌ها به کار گیرند.

وی از شهرداری یاسوج خواست ضمن فعال کردن ستاد تابستانی نسبت به ساماندهی نیروی خدماتی برای استقرار در پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی و جمع‌آوری زباله‌ها و نظارت بر عملکرد آن‌ها اقدام کند.

این مسئول تصریح کرد: مرکز بهداشت باید موضوعات مربوط به بهداشت پارک‌ها و مراکز تفریحی را بررسی و مشکلات را به دستگاه‌های اجرایی مربوطه و فرمانداری ارسال کنند.

الفونه خواستار استقرار پاسگاه‌های سیار در تفرج‌گاه‌ها توسط فرماندهی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مهمانان تابستانی شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول