اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان افشا کرد

طومارنویسی برخی افراد برای گرفتن پست‌های مدیریتی در اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: بعضی افراد به دنبال منافع شخصی و باندی هستند و برای برخی پست‌های مدیریتی استان مبادرت به طومارنویسی می‌کنند‌.

طومارنویسی برخی افراد برای گرفتن پست‌های مدیریتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، علیرضا ذاکر‌اصفهانی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان در جمع مسئولان این شهرستان در شهر ابریشم از مدیران استان خواست با توجه به اینکه سال آخر دولت است تمام وقت در اختیار مردم باشند تا طرح‌های عمرانی کلان به پایان برسد.

ذاکراصفهانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های عمرانی در استان، با شدت و سرعت دنبال می‌شود از تمامی دستگاه‌ها خواست تلاش خود را بیشتر کنند تا همه طرح‌ها عملیاتی شود.

وی افزود: دولت مصمم است طرح‌های عمرانی کلان خود را که حیاتی‌تر از سایر طرح‌ها هستند به پایان برساند.

استاندار اصفهان در ادامه با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیران استان از ایشان خواست تمام وقت در اختیار مردم باشند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بعضی افراد به دنبال منافع شخصی و باندی هستند و برای برخی پست‌های مدیریتی استان مبادرت به طومارنویسی می‌کنند، گفت: این افراد بدانند که مدیریت ما طوماری نیست و ما تحت تاثیر باندهای قدرت و ثروت قرار نمی‌گیرم.

استاندار اصفهان برخی از کسانی که در بخش ساخت و ساز مسکن نقش دارند و در برخی از ارگان‌ها و شوراها نفوذ دارند و در عین حال در امور اجرایی، عمرانی استان دخالت می‌کنند را مورد خطاب قرار داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم با اخلال در سیستم حاکمیتی به اهداف خود برسند.

ذاکراصفهانی افزود: اعتقاد ما بر این است، درآمدهایی که از عوارض یا منابع دیگر نصیب شهرداری‌ها می‌شود باید برای مردم هزینه شود، نه اینکه در راستای اهداف باندی و شخصی از قبیل تبلیغات رسانه‌ای و رپرتاژ آگهی‌ها صرف شود.

استاندار اصفهان نگاه مجموعه استانداری را نگاه موافق با منافع مردم خواند و گفت: برای مردم کار می‌کنم و تحت تأثیر برخی فشارها و شانتاژها قرار نمی‌گیرم و ایستادگی می‌کنم و براساس کارایی بهتر و ضابطه‌ها و شاخص‌های خدمت به مردم برای انتصاب افراد و مدیران دستگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌کنم، به نحوی که اصل شایستگی برای انتخاب و گزینش مدیران به عنوان یک شاخص مهم اعمال شود.

وی در ادامه گفت : 4 هزار پروژه عمرانی استان در دست اقدام است و بیش از هزار پروژه عمرانی آماده بهره‌‌برداری است.

شایان ذکر است با حضور استاندار اصفهان سه پروژه عمرانی سالن ورزشی جهان پهلوان تختی، پارک سلامت و مرکز معاینه فنی خودرو به مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال در شهر ابریشم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام‌/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول