اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز ـ 72

برزگر: تجهیز ستاد بحران در آب و فاضلاب روستایی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: ستاد بحران در آب و فاضلاب روستایی مازندران تجهیز شده است.

برزگر: تجهیز ستاد بحران در آب و فاضلاب روستایی مازندران

 محمدحسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: کشیک ایام نوروزی را برنامه‌ریزی کرده و به دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کشور هم فرستاده‌ایم.

وی با اشاره به تجهیز دستگاه‌های ثابت و سیار در روستاها، ادامه داد: این دستگاه‌ها به ویژه در روستاهای غرب استان که گردشگرپذیرتر هستند، مستقر شدند.

برزگر با بیان تجهیز ستاد بحران در آب و فاضلاب روستایی مازندران، تصریح کرد: ‌با تجهیز این ستاد چنانچه خدای نکرده در ایام تعطیلات حادثه‌ای اتفاق افتد اکیپ اتفاقات به صورت سیار در منطقه حاضر است.

وی با اشاره به 350 هزار مشترک آب روستایی اعم از خانگی و غیرخانگی، متذکر شد: حدود 2 هزار روستا زیر پوشش این دستگاه قرار دارد و از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند و علاوه بر این برای روستاهای غیر پوشش هم در صورت نیاز، خدمت‌رسانی می‌کنیم.

برزگر با اشاره به اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر است، گفت: ضمن اینکه میهمان‌نوازی مازندرانی‌ها زبانزد است اما با توجه به اینکه کمی بیش از ظرفیت روستاها پیش‌بینی آبرسانی می‌کنیم، از مسافران درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی در این نعمت، علاوه بر دستیابی به اهداف تفریحی سفر خود، با کمبود آب مواجه نشده و با خاطره خوشی مازندران را ترک کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول