اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار کهگیلویه خبر داد:

اجرای ساخت نخستین شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه گفت: نخستین شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی و همچنین ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش چاروسا و در روستای شوتاور به مرحله اجرا درآمد.

اجرای ساخت نخستین شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد
کرامت‌الله کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: نخستین شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی و همچنین ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در سطح این استان در بخش چاروسا در روستای  شوتاور به مرحله اجرا درآمد.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: روستای شوتاور دارای 300 خانوار بوده که در سنوات گذشته شبکه تامین آب آشامیدنی در این روستا به بهره‌برداری رسیده بود.
کشاورز با بیان اینکه اعتبار منظور شده برای این طرح تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان بوده، گفت: این پروژه فاضلابی علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب سطحی و پساب‌ها، آب به‌دست آمده از تصفیه‌خانه برای تامین آب کشاورزی زمین‌های پایین دست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی ابراز داشت: تاکنون شبکه جمع‌آوری فاضلاب این طرح به‌صورت 100 درصد انجام شده و مرحله اجرای تصفیه‌خانه در دست اجرا می‌باشد.
مدیر آبفار شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا نیمه اول سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول