اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تقدیر دولت از خدمات آب و فاضلاب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد از تقدیر دولت از خدمات آب و فاضلاب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تقدیر دولت از خدمات آب و فاضلاب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از تقدیر مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
این مسئول ابراز داشت: مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی تقدیر کرد.
رستگار گفت: مهندس جلیل بشارتی در این نامه آورده است که بر خود وظیفه می‌دانیم از خدمات معاون محترم عمرانی استاندار این استان و همچنین دو دستگاه اجرایی پر تلاش اداره کل راه و ترابری و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد که نسبت به سفرهای قبلی دولت در سطح استان رضایت نسبی اهالی روستاها را با امکانات و اعتبارات موجود فراهم کردند تقدیر کنیم.
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر امسال تعداد 22 پروژه روستایی در این زمینه به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد 66 روستا در سطح این استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
رستگار آبرسانی به روستاهای لوداب، سادات محمودی دنا، کلایه کهگیلویه و آب شیرین گچساران را از مهم‌ترین پروژه‌های 22 گانه دهه فجر امسال بیان کرد و افزود: با اجرایی شدن این 22 پروژه جمعیتی نزدیک به 18 هزار و 500 نفر از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد به خدمات دولت کنونی در زمینه خدمات‌رسانی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: این دولت به اندازه چند برابر دولت‌های گذشته به مردم روستاها و مناطق محروم خدمت کرد که مردم نیز قدردان فرزندان خود در دولت عدالت‌محور هستند.
رستگار گفت: مسئولان عالی استانی نسبت به آبرسانی به روستاها و مناطق محروم و صعب‌العبور توجه ویژه دارند و از هرگونه تلاش برای رفع مشکلات مردم در این عرصه دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول