اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی تهران بیان کرد

فاضلاب، معضل مناطق روستایی پایین‏دست پردیس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی تهران با بیان اینکه آب سالم در روستاهای بخش مرکزی تهران نیست گفت: فاضلاب جاری شهر جدید پردیس یکی از مشکلات حل نشده مناطق روستایی پایین‏دست این شهر به شمار می‏آید.

فاضلاب، معضل مناطق روستایی پایین‏دست پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمد خرمایی عصر امروز در جمع مردم و معتمدان محلی بخش مرکزی تهران اظهار داشت: فاضلاب پردیس از جمله مشکلاتی بوده که هیچ‏گاه درمانی برای آن وجود نداشته است.

وی ادامه داد: فاضلاب این شهر جدید و اقماری استان تهران، مشکلاتی را برای نواحی روستایی بخش مرکزی تهران به وجود آورده که باید فکری در این زمینه کرد.

خرمایی با بیان اینکه در هیچ‏‌یک از مناطق روستایی بخش مرکزی تهران آب شرب سالم وجود ندارد عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر آب آشامیدنی سالم و کافی در هیچ‏‌یک از مناطق روستایی بخش مرکزی تهران وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی تهران تصریح کرد: در حالی این محرومیت از آب شرب سالم گریبانگیر مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور بخش مرکزی تهران است در حالی که این خطه در جوار سه سد بزرگ استان تهران قرار دارد.

وی از نبود گاز شهری در برخی مناطق روستایی شهرستان تهران خبر داد و افزود: متاسفانه برخی نواحی روستایی بخش مرکزی شهرستان تهران با وجود نزدیکی به پایتخت، همچنان از گاز شهری بی‏بهره‏اند.

خرمایی ادامه داد: امیدواریم تا با توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت خدمتگزار این مشکلات از مقابل روی مردم بخش مرکزی تهران برداشته شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول