اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور وزیر نیرو

سالن ورزشی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی اختصاصی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با حضور مشاور وزیر نیرو در امور بانوان، مدیرعامل، معاونین و مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی گفت: این سالن مجهز به انواع دستگاه‌های مدرن ورزشی از قبیل دستگاه ماساژور، بدن‌سازی، دوچرخه و سایر دستگاه‌هاست.

کیوان بقایی‌پوری افزود: حدود 300 نفر از کارکنان و خانواده‌هایشان از این سالن ورزشی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: اعتبار تجهیز این سالن با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات یک درصد عمرانی سال گذشته تأمین شده است.

دبیر کمیته ورزشی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه این شرکت در راستای تسهیل در امر ورزش کارکنان شرکت، توجه به سلامتی و نشاط آنان در راستای ترغیب ورزشکاران اقدام به تهیه و تجهیز سالن و سایر اقدامات ورزشی کرده است، یادآور شد: در سال گذشته با اجاره سالن ورزشی کارکنان در رشته‌های فوتسال، دو و میدانی، ایروبیک، تکواندو و شطرنج فعالیت چشمگیری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی بندرعباس در فصل تابستان راه‌اندازی این سیستم ضروری به نظر آمد و سالن استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مناسب مهیا شد.

عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان داشت: کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند روزهای زوج و فرد خارج از ساعت اداری از این سالن استفاده نمایند.

بقایی‌پوری از فعالیت ورزشی کارکنان در رشته‌های کوهپیمایی، شنا‌، تنیس روی میز، طناب‌کشی و سایر رشته‌ها خبر داد.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول