اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

زنان منشأ تحولات بزرگ جهان اسلام هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: زنان مسلمان در حرکت‌های بیداری اسلامی منشأ تحولات بزرگ هستند.

زنان منشأ تحولات بزرگ جهان اسلام هستند

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع شرکت‌کنندگان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری به این نکته اشاره کردند، زنان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش بزرگی داشتند و امروز نیز بیداری اسلامی به نقش‌آفرینی زنان نیازمند است.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد این موضوع هستیم که زنان در حرکت‌های بیداری اسلامی نقش کلیدی ایفا می‌کنند و این حرکت‌ها را در کشورهای مختلف زنده نگه ‌داشته‌اند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم افزود: شاید بتوان گفت زنان مسلمان از نقشی که بانوان ایرانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند، الگو گرفته‌اند.

وی ابراز داشت: در روابطی که میان ملت ایران و ملت‌های اسلامی وجود دارد، یک شور اشتیاق خاصی دیده می‌شود که این موضوع از اهداف مشترک سرچشمه می‌گیرد.

ذاکری خاطر نشان کرد: امروز ایران قلب تپنده ملت‌های آزادی‌خواه جهان محسوب می‌شود و تمام امیدهای مسلمانان جهان به این خطه دوخته شده است.

وی با اشاره به تیزبینی مقام معظم رهبری در ارائه راهکار به ملت‌های مسلمان در مواجهه با مشکلاتی که استکبار و استبداد برای آن ایجاد می‌کند گفت: ایشان با هوشیاری امور مربوط به جهان اسلام را مدیریت می‌کنند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری اجلاس زنان و بیداری اسلامی اضافه کرد: این بانوان در بازگشت به کشورهای خود پیام انقلاب اسلامی را برای ملت خود مخابره خواهند کرد و راه رسیدن به آرمان‌های اسلام را برای امت اسلامی هموار می‌کنند.

وی ادامه داد: زنان مسلمان نشان داده‌اند در جایی که به حضورشان نیاز هست از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کنند و امروز نیز اگر زنان پای این انقلاب نبودند، پیشرفت‌های کنونی نظام اسلامی حاصل نمی‌شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول