اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

شهرداری برازجان از فعالیت‌های قرآنی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: شهرداری برازجان از فعالیت‌های قرآنی حمایت می‌کند.

شهرداری برازجان از فعالیت‌های قرآنی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در آیین باشکوه محفل انس با قرآن در حضور قاریان قرآن در برازجان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل قرآنی باید در سطح جامعه نهادینه شود و همه مسئولان در این مسیر وظیفه‌ای سنگین دارند.

وی افزود: مردم و به ویژه جوانان علاقه زیادی به قرآن و علوم قرآنی دارند و استقبال از این محافل نشان‌دهنده این مهم است و باید نسبت به تقویت فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزیم.

شهردار برازجان با بیان اینکه شهرداری برازجان از برنامه‌های قرآنی حمایت می‌کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر بودجه‌ای مصوب برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی نداریم ولی قطعاً از برنامه‌های قرآنی با تمام توان و ظرفیت حمایت می‌کنیم.

حسین‌آبادی بیان کرد: آشنایی جوانان با رهنمودهای قرآن کریم از ارزش والایی برخوردار است و شهرداری برازجان حمایت‌های معنوی و مادی خود را در این زمینه دریغ نمی‌کند.

وی اذعان داشت: امروز دشمنان با تمام ظرفیت و با استفاده از امکانات و صرف هزینه‌های فراوان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و گسترش فعالیت‌های دینی گامی در مقابله با دشمن است.

شهردار برازجان گفت: باید از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بی‌کیفیت و کم‌محتوا پرهیز کنیم و باید برنامه‌های ارزشمند و کامل برگزار کنیم تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

این محفل نورانی با حضور حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم و به همت مجمع قاریان و حافظان، دارالقرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، کانون قرآن و عترت(ع) و پایگاه مقاومت انصارالمهدی(عج) در مسجد فاطمه زهرا(س) برازجان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول