اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

تحقق 54 درصد از تعهدات سپرده‌های مردمی

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بانک کشاورزی جنوب کرمان توانسته است 54 درصد از تعهدات سپرده‌های مردمی خود را محقق کند.

تحقق 54 درصد از تعهدات سپرده‌های مردمی

محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تا پایان دی ماه سال گذشته حدود یک‌هزار و 162 دستگاه پایانه فروشگاهی توسط مدیریت ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان نصب شده است.

وی افزود: این دستگاه‌ها از لحاظ میانگین تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش پایانه‌های فروش طی یک سال گذشته رتبه اول تا سوم را در میان تمام مدیریت‌ها کسب کرده است.

حاتمی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 21 دستگاه خودپرداز دیواری و سالنی در منطقه جنوب کرمان در حال ارائه خدمات به مشتریان است.

وی ابراز داشت: متوسط درصد سرویس‌دهی این دستگاه‌ها طی یک سال گذشته بیش از 95 درصد بوده که موجب شده است در کشور جزو مدیریت‌های پیشرو محسوب شود.

حاتمی عنوان کرد: همچنین تعداد 22 هزار و 996 انواع کارت الکترونیکی در راستای خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان صادر شده است.

مدیر ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: راه‌اندازی خدمات بانکداری اینترنتی، سیستم همراه‌بانک، ایستابانک و سایر خدمات الکترونیکی از دیگر اقدامات در حوزه بانکداری الکترونیک است.

حاتمی بیان داشت: این مدیریت در مرحله افتتاح حساب یارانه‌های نقدی با جذب 38 درصد حساب خانوارهای مشمول در شهرستان‌های جنوبی کرمان با کسب رتبه اول کشوری رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است.

وی اذعان داشت: همچنین تا پایان دی ماه سال گذشته توانسته  54 درصد از تعهدات سپرده‌های مردمی خود را محقق کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول