اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

تعاونی‌های مسکن مهر به تعهدات خود پایبند باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: نسبت به تمام تعهدات خود در مورد مسکن مهر عمل کرده‌ایم و هم‌اکنون نوبت تعاونی‌های مسکن مهر است که تعهدات خود را عملی سازند.

تعاونی‌های مسکن مهر به تعهدات خود پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هوشنگ عشایری بعد از ظهر امروز در بازدید از مسکن مهر شهرک مهر امام رضا(ع) و در نشستی که با تعاونی‌های مسکن مهر این شهرک برگزار شد، اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر اگر به تعهدات خود عمل کنند ما نیز آمادگی این را داریم که در زمینه محوطه‌سازی‌ها کمک‌های خوبی را به آن‌ها داشته باشیم.

وی افزود: محوطه‌سازی‌ها مجموعه‌های مسکن مهر اگر به سرعت فعال شوند، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس نیز کمک‌های بلاعوض خوبی می‌تواند به این مجموعه‌ها داشته باشد.

عشایری همچنین گفت: در مورد آورده‌های اعضا باید جدول پرداخت به آنان داده شود.

وی ابراز داشت: در مورد آب، برق و گاز در جلساتی که در وزارت راه و شهرسازی داشتیم، مقرر شد معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو به‌زودی بازدید از سایت مسکن مهر امام رضا (ع) را داشته باشند تا تکلیف این مسائل نیز هر چه سریع‌تر مشخص شود.

عشایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مرحله ساخت سقف مسجد شهرک مهر امام رضا (ع) نیز به اتمام رسیده است، اضافه کرد: در مورد راه‌اندازی کلانتری در این شهرک ما به تمام تعهدات خود عمل کرده‌ایم و آمادگی این را داریم که 100 میلیون تومان نیز برای ایجاد پاسگاه در این شهرک به نیروی انتظامی پرداخت کنیم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس همچنین گفت: در مورد تاسیس بیمارستان و راه‌اندازی درمانگاه نیز زمین تحویل داده شده و در روزهای اخیر نیز یک خیر اعلام آمادگی برای ساخت درمانگاه کرده است.

عشایری خاطرنشان کرد: انتظار ما از تعاونی‌ها این است که کارگاه‌های مسکن مهر را به شدت فعال کنند تا در مقابل، ما نیز موانع را در حد توان از پیش پای آنان برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در پایان با اشاره به محوطه‌سازی‌های شهرک مهر امام رضا (ع) تصریح کرد: به ازای هر واحد مسکن مهر، 300 هزار تومان بابت محوطه‌سازی اختصاص داده‌ایم که تعاونی‌ها با فعال‌سازی این بخش می‌توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان فارس نسبت به دریافت این مبلغ اقدام کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول