اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

دولت تمام تعهدات خود را در مسکن مهر اجرایی کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از اجرایی شدن تعهدات دولت در پروژه مسکن مهر شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: اعضای تعاونی‌ها برای تکمیل آورده خود اقدام کنند.

دولت تمام تعهدات خود را در مسکن مهر اجرایی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شوشتر اظهار داشت: دولت همه تعهداتی که در پروژه مسکن مهر کرده بود انجام داده است و در این باره باید اعضای تعاونی‌ها به تعهدات خود پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برخی از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر به دلیل عدم اجرای تعهدات خود در حال اخراج از تعاونی هستند، افزود: در شرایط کنونی 475 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر به دلیل عدم اجرایی کردن تعهدات خود در افزایش آورده در حال اخراج شدن از تعاونی هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسکن مهر شوشتر در شرایط کنونی در حد اسکلت مانده است، تأکید کرد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر شوشتر که بیش از یک‌هزار و 800 واحد است در حد اسکلت فلزی مانده است و باید برای این اسکلت‌ها و تعاونی‌ها چاره اندیشی کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در شرایط کنونی افراد زیادی متقاضی هستند که در تعاونی‌های مسکن مهر عضو باشند و به این دلیل مشکلی برای جایگزین کردن افراد وجود ندارد.

نجفی خاطر نشان کرد: در سال جاری مطمئناً افتتاح‌های بسیار زیادی در مسکن مهر شوشتر انجام خواهد شد و در این باره منتظر زمان‌بندی برای حضور یک مسئول ملی هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول