اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:

دولت تعهدات خود را در قانون هدفمندی یارانه‌ها عملی نکرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: دولت تعهدات خود را برای اجرای فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها عملی نکرده و تنها به پرداخت یارانه نقدی در این مرحله اکتفا کرده است.

دولت تعهدات خود را در قانون هدفمندی یارانه‌ها عملی نکرد

 اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: دولت تعهدات زیادی در قانون هدفمندی یارانه‌ها برای اجرا داشته اما تنها به تعهد خود در قبال پرداخت نقدی یارانه‌ها عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش تولید در شرایط کنونی مشکلات زیادی دارد، ادامه داد: بخش تولیدی کشور به دلیل افزایش هزینه‌ها در تأمین مواد اولیه صنایع خود دچار مشکل شده است و هیچ حمایتی از بخش تولید که به نوعی مولد اشتغال است نمی‌شود.

منتخب مردم مسجدسلیمان در مجلس نهم با اشاره به اینکه وضعیت تولیدکنندگان در کشاورزی نیز بهتر از دیگر تولیدکنندگان نیست، گفت: قیمت نهاده‌های کشاورزی افزایش بسیار زیادی داشته و کشاورزان برای تأمین کود اراضی دچار مشکلات زیادی هستند.

جلیلی با اشاره به برخی مشکلات صنایع، تأکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت مناسبی برای حضور قدرتمند صنایع در بازار وجود ندارد زیرا این صنایع نمی‌توانند تولیدی خوب به بازار عرضه کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در بسیاری از موارد صرفه و صلاح فعالیت واحدهای تولیدی دچار مخاطره شده است و باید برای این مشکلات چاره اندیشی کرد.

وی بسیاری از مشکلات تولید در کشور را ناشی از قدیمی بودن فناوری‌های تولید دانست و گفت: باید در نوسازی ناوگان و فناوری تولید در واحد‌های تولیدی اقدامی سریع و نوین صورت گیرد.

جلیلی با تأکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات صنایع گام‌های اساسی برداشت، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا گام‌های اساسی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برداشته شود تا در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گامی اساسی در تولید شغل پایدار برداشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول