اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس:

2 وزارتخانه به تعهدات خود در پروژه آغار – هنگام عمل نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی به تعهدات خود در پروژه بزرگ راهسازی آغار - هنگام عمل نکرده‌اند.

2 وزارتخانه به تعهدات خود در پروژه آغار – هنگام عمل نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی عصر امروز در بازدید از پروژه راهسازی آغار - هنگام در بخش مرکزی قیروکارزین اظهار داشت: پروژه راه اصلی آغار - هنگام به عنوان محور مواصلاتی شرق به جنوب کشور از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان فارس بوده که با 34 میلیارد تومان اعتبار اولیه در خرداد ماه 89 شروع به کار کرده است.

وی پیشرفت 35 درصدی پروژه در طول دو سال را نامطلوب دانست و بیان کرد: طبق قرارداد زمان اتمام پروژه سال 92 تعیین شده اما به دلیل عمل نکردن دو وزارتخانه نفت و راه و شهرسازی به تعهدات خود در پروژه بزرگ راهسازی آغار - هنگام و همچنین نداشتن ردیف اعتباری و مشکل سوخت عملیات اجرایی این پروژه به کندی پیش می‌رود.

فریدونی با اشاره به اینکه تنها 8 میلیارد ریال از 34 میلیارد تومان اعتبار این پروژه تخصیص یافته، ادامه داد: این پروژه نقش بسزایی در عمران و آبادی منطقه دارد و باید هر دو وزارتخانه در قبال عدم تخصیص اعتبار و مشکلات به وجود آمده برای این پروژه پاسخگو باشند.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس وجود تونلی 650 متری با 8میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز را نشانه وسعت پروژه دانست و گفت: این پروژه شامل 33 کیلومتر بهسازی و 31 کیلومتر نوسازی است که نداشتن ردیف اعتباری خاصی برای آن موجب شده اعتباری متناسب با پیشرفت پروژه به آن تعلق نگیرد.

به گزارش فارس، در این بازدید محمدرضا نکویی‌بخش رئیس اداره راه و شهرسازی قیروکارزین، سید عبدالله حسینی مدیر کارگاه شرکت قدس آزاد به عنوان پیمانکار پروژه و ایمان صادقی سر ناظر پروژه توضیحاتی در مورد پروژه و روند اجرایی آن ارائه دادند و نماینده مردم در مجلس بر استفاده از نیروهای کار بومی در این پروژه و پرداخت هزینه‌های کارکنان تا پیگیری مشکلات پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول