اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ساروی تیم فوتبال مس کرمان:

مسئولان باشگاه صبای قم به تعهدات خود عمل نکردند / قرارداد من دستکاری شد

خبرگزاری فارس: بازیکن ساروی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مسئولان باشگاه صبای قم به تعهدات خود عمل نکردند و من هم راهی تیم مس کرمان شدم.

مسئولان باشگاه صبای قم به تعهدات خود عمل نکردند / قرارداد من دستکاری شد

میلاد جهانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس درباره مصاحبه یحیی گل‌محمدی بر علیه وی و مسئولان مس کرمان افزود: با چند دلیل تیم فوتبال مس کرمان را به تیم صبای قم در این فصل ترجیع دادم.

وی تصریح کرد: برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور در تیم صبای قم، قرارداد داخلی امضا کردم و به درستی نمی‌دانم که چه کسانی در قرارداد داخلی من دستکاری کردند.

جهانی افزود: در ابتدا مدت قرارداد داخلی من با صبای قم دو ساله بود که این قرارداد سه ساله ذکر شد و مبلغ قرارداد من نیز 60 میلیون تومان بود که این مبلغ به 165 میلیون تومان تغییر کرد.

هافبک چپ پای ساروی در ادامه افزود: مشکل سوم من جلب رضایت مسئولان باشگاه صبای قم با مسئولان صنعت ساری بود که موفق نشده بودند که رضایتنامه مرا از این تیم بگیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به دوستی و ارتباط نزدیکی که با شجاع خلیل‌زاده بازیکن مس کرمان داشتم،  برای ادامه فعالیت ورزشی خود به تیم مس کرمان ملحق شدم.

جهانی گفت: قبول دارم که به مدت دو هفته در تیم صبای قم  تمرین کردم، با توجه به مشکلات به وجود آمده  به نوعی مسئولان باشگاه موجب جدایی من از این تیم شدند.

وی بیان داشت: از طریق خلیل‌زاده به تمرینات مس کرمان رفتم و پس از دو جلسه تمرین دراین تیم ابراهیم قاسم‌پور سرمربی مس کرمان خواهان جذب من شد و من هم به این تیم پیوستم.

این بازیکن درباره قرارداد جدید خود با مس کرمان اظهار داشت: مدت قرارداد من با تیم مس کرمان دو ساله و مبلغش هم 80 میلیون تومان است.

جهانی در پایان خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر من بازیکن حرفه‌ای هستم و برای انتخاب باشگاه حرفه‌ای هم فکر می کنم و دوست دارم که مسئولان باشگاه صبای قم از جمله یحیی گل محمدی سرمربی تیم از من دلخور نباشند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول