اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

تعهدات فرودگاه بین‌المللی بجنورد اجرا شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی بر انجام تمام تعهدات از سوی این وزارتخانه و همچنین استان برای تحقق تعهدات تاکید کرد.

تعهدات فرودگاه بین‌المللی بجنورد اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی نیکزاد در جریان بازدید از عملیات گسترش باند و طرح‌های در دست اجرا در فرودگاه مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: تصمیم‌های خوبی در سفر سال گذشته به خراسان‌شمالی برای فرودگاه بجنورد گرفته شد.

وی افزود: یک بخشی از این تصمیمات مربوط به تعهداتی بوده که باید از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور و از سویی بخشی از تعهدات مربوط به استان بوده که باید تمام این‌ها محقق شود.

وی یکی از اهداف سفر به خراسان‌شمالی را بررسی این تعهدات و میزان تحقق آن عنوان کرد و گفت: البته قرار است تا در نشستی برخی از تعهدات انجام نشده در قبال فرودگاه بجنورد، بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فارس، فرودگاه بجنورد بر اساس مصوبه دولت به فرودگاه بین‌المللی ارتقا یافته و طرح‌های مختلفی مثل گسترش باند فرودگاه، ترمینال بین‌المللی و ... در دست اجرا است.

این فرودگاه در غرب بجنورد در فضایی به وسعت 240 هکتار قرار داشته که قرار است 60 هکتار نیز در قالب گسترش باند فرودگاه به آن افزوده شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول