اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:

وزارت نیرو به تعهدات خود در شوشتر و گتوند عمل کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در شهرستان‌های شوشتر و گتوند تعهداتی دارد که باید به این تعهدات پایبند باشد و در این باره برنامه‌زمان بندی ارائه کند.

وزارت نیرو به تعهدات خود در شوشتر و گتوند عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه سد گتوند اظهار داشت: وزارت نیرو در کنار ساخت سد گتوند تعهداتی نیز در شهرستان گتوند و شوشتر کرده است که باید به این تعهدات پایبند باشد.

وی افزود: وزارت نیرو در ساخت سد گتوند به آسفالت‌ها و معابر شهری در شوشتر و گتوند خساراتی وارد کرده و بسیاری از جنگل‌ها را از بین برده و اراضی کشاورزی را نابود کرده و در قبال این تخریب‌ها تعهداتی کرده است که باید برای اجرای این تعهدات تلاش کند.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: تخریب‌ها درباره این پروژه بسیار سنگین و ناجوان‌مردانه بود و باید تلاش کرد تا اطلاع‌رسانی در این پروژه افزایش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکل اساسی در این پروژه عدم اطلاع‌رسانی صحیح و سریع بود، تأکید کرد: اطلاع رسانی سریع و دقیق در این پروژه وجود نداشت و باید کوشید تا فشارهای برخی رسانه‌ها در این باره با اطلاع رسانی صحیح از طرف وزارت نیرو کاهش یابد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در سطح شهرستان شوشتر وزارت نیرو اقدامات بسیار خوبی در بخش آب و برق انجام داده است ولی باید برای رفع مشکل آب آشامیدنی 54 روستای بخش شعیبیه نیز گامی برداشت که از تلاش‌های استاندار در این باره تجلیل می‌کنم.

وی افزود: در شرایط کنونی بسیاری از روستاهای شهرستان شوشتر از نظر تأمین آب شرب سالم دارای مشکل هستند و هنوز پروژه تأمین آب 48 روستای حاشیه گرگر به طور کامل اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول