اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی اداره‌کل صنعت و تجارت خراسان‌شمالی:

2300 تخلف اقتصادی در خراسان‌شمالی کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: دو هزار و 320 عنوان تخلف از ابتدای امسال تاکنون در واحدهای اقتصادی کشف شده است.

2300 تخلف اقتصادی در خراسان‌شمالی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی، حبیب‌الله عطاردی اظهار کرد: کم‌فروشی، گران‌فروشی و تقلب بیشترین تخلفات در بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی عدم درج قیمت، احتکار و عدم صدور صورت حساب را در رتبه‌های بعدی تخلفات اقتصادی دانست و افزود: بر این اساس پرونده‌های متخلفان به ارزش معادل 721 میلیون ریال تخلف صنفی و یک میلیارد و 553 میلیون ریال تخلف غیرصنفی به تعزیرات حکومتی استان خراسان‌شمالی ارسال شده است.

عطاردی تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه‌ای که از ابتدای امسال تدارک دیده شده است، کالاها و خدمات از قبیل مواد غذایی و پروتئینی، لبنیات، خشکبار، حبوبات، آرد و نان و گندم، شوینده‌ها و مراکز تفریحی- ورزشی، مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد شده است.

وی گفت: طی این مدت 168 مورد بازرسی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است که در این خصوص 11 پرونده به ارزش 48 میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح برای رسیدگی ارجاع شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی در خصوص گزارش‌های مردمی افزود: در این مدت 683 مورد گزارش مردمی از سطح بازار به سامانه ستاد خبری 124 سازمان اعلام که در بررسی‌های صورت گرفته تعداد 356 مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ارتباطی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی با شماره تلفن 124، آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه تخلفات اقتصادی است و مردم می‌توانند از این طریق یا مراجعه حضوری به ستادهای خبری مستقر در این اداره‌کل و ادارات شهرستان‌های تابعه تخلفات اقتصادی را اطلاع داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول