اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه گذشته صورت گرفت

پلمپ 6 سفره‌خانه متخلف در شهر خرم‌دره

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره گفت: شش سفره‌خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط و شئونات اسلامی پلمپ شدند.

پلمپ 6 سفره‌خانه متخلف در شهر خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، پرویز شریفی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی طی چهار ماه گذشته اظهار داشت: طی این مدت از سفره‌خانه‌های سنتی سرکشی شده و 23 دختر و پسر نیز نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: شش واحد سفره‌خانه نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط و شئونات اسلامی پلمپ و یک واحد تفرجگاه نیز به علت وجود رابطه نامشروع پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره از پلمپ دو واحد صنفی عرضه پوشاک به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی خبر داد و گفت: طرح ساماندهی و کنترل بر واحدهای صنفی در حال اجرا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان داشت: آیات و روایت‌های بسیاری در مورد این فریضه وجود دارد که همگان باید در مسیر اجرای این فریضه گام بردارند.

حجت‌الاسلام علی میرزابیگی افزود: در دین اسلام برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر شرایط و همچنین آدابی ذکر شده و باید این فریضه به گونه‌ای انجام شود که نتیجه بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده‌ها تصریح کرد: باید منکر و معروف را بشناسیم و سپس نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام لازم را انجام دهیم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره نیز در این جلسه از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این اداره خبر داد و ابراز داشت: 15 درصد همکاران آموزش و پرورش در این ستاد عضو هستند.

احمد بختیاری با اشاره به اعزام مبلغ به مدارس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در فعالیت‌های تابستانی و همچنین در طی سال تحصیلی از حضور روحانیت در جمع دانش‌آموزان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام برای اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد:‌ برگزاری کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، طرح هجرت و کانون‌های تربیتی از فعالیت‌های در حال انجام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول