اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دریابانان چابهار صورت گرفت

جریمه شناور متخلف در چابهار

خبرگزاری فارس: ماموران دریابانی چابهار یک فروند شناور صیادی متخلف را جریمه کردند.

جریمه شناور متخلف در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، مأموران دریابانی چابهار به یک فروند شناور صیادی مشکوک و پس از بررسی آن مشخص شد اقدام به فروش مقدار 32 هزار و 500 لیتر نفت‌گاز به صورت خارج از شبکه و همچنین 26 هزار و 600 لیتر نفت‌گاز که بر خلاف ظوابط و مقررات توزیع خریداری شده بود را کشف کردند.

بر پایه این گزارش؛ پس از تنظیم صورتجلسه، پرونده‌ای در این ارتباط در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده، شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و مالک این شناور را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت از حیث اتهامات عرضه خارج از شبکه و خرید و فروش سوخت بر خلاف ضوابط و مقررات توزیع به جزای نقدی محکوم کرده است.

رأی صادره به متخلف پرونده ابلاغ و مورد اعتراض وی واقع و پرونده به شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.

شعبه یاد شده نیز پس از بررسی‌های لازم، مالک شناور فوق را متخلف دانسته و وی را مجموعاً به پرداخت 470 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

*آژانس‌های متخلف زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان

رئیس شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان گفت: رانندگان یک آژانس در شهرستان زاهدان به دلیل فروش سهمیه سوخت جریمه شدند.

حسین اشرفی افزود: این آژانس در شهرستان زاهدان واقع است که هر دو راننده آن اقدام به فروش سهمیه کارت سوخت خود به مقدار هزار و 195 لیتر کرده‌اند.

وی بیان داشت: در همین راستا، شعبه یاد شده پس از انجام بررسی‌های لازم، متخلفان را به دلیل عرضه خارج از شبکه سوخت به میزان اعلام شده طی رأی صادره به پرداخت 12 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول