اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

4 شهر مازندران کلانشهر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اقدامات اولیه برای تبدیل چهار شهر مازندران به کلانشهر انجام شده است.

4 شهر مازندران کلانشهر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید عیسی هاشمی بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل اظهار داشت: در حال حاضر با وفاق و همدلی که بین شهرداری و شورای شهر و دیگر مسئولان بابل به عمل آمده، اقدامات خوبی در سطح شهر بابل انجام شده که این خدمات همچنان باید استمرار یابد.

وی افزود: همه ما در مقام مسئولیت باید شایسته عمل کنیم و اگر مجموعه مدیریتی شهرستان را جدا از مدیریت استان بدانیم راه را به خطا رفته  و دچار مشکل می‌شویم.

هاشمی با تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای شهر بابل بیان داشت: در شهرهای پیشرفته دنیا، مجتمع‌های تجاری بزرگ در مناطق کم ترافیک شهر احداث می‌شود تا فعالیت‌های درون شهری که مانند کالبد زنده است متوازن باشد.

وی بیان داشت: وجود مجتمع تجاری در قلب شهر نیاز به مدیریت ترافیکی دارد بنابراین باید در چهار نقطه شهر فعالیت‌های خاصی را تعریف کنیم که مزاحم بافت‌های مجاور در این مجموعه‌ها نباشد.

هاشمی با تقدیر از اقدامات خوب نمایندگان مردم بابل در مجلس افزود: بابل مستعد هر نوع پیشرفتی است و ما در استانداری مازندران آماده پذیرش پیشنهادهای شهرداری و شورای شهر بوده و از طرح‌های نو حمایت می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای دریافت اعتبارات کلان شهر باید برای شهرها کلان شهر تعریف شود، تصریح کرد: اگرچه مازندران خود یک استان شهر است اما پیشنهاد شده شهرهای بابل، بابلسر، آمل و قائمشهر به کلان شهر تبدیل شوند تا از اعتبارات کلان شهرها در سطح ملی استفاده کنیم.

هاشمی اظهار داشت: شهرداران چهار شهر مازندران از اجرای این طرح استقبال کرده اما در موضوع شهرستانی به نتیجه نرسیدند.

وی از ناصری نماینده مردم بابل در مجلس که دارای بالاترین رای استان مازندران بوده است خواست با هماهنگی با نمایندگان شهرهای بابلسر، آمل و قائمشهر تدبیری انجام دهند تا با هماهنگی انجام شده، مازندران از اعتبارات کلانشهر ملی بهره‌مند شوند.

هاشمی با اشاره به درخواست امام جمعه بابل درباره احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی در بابل اظهار داشت: از شهرداری و شورای شهر بابل انتظار داریم زمینی را برای احداث این مجتمع در نظر بگیرند و نگران سرمایه‌گذار بخش خصوصی نباشند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول