اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرکز لرستان:

شهرداری خرم‌آباد 12 میلیارد تومان از مردم و ادارات طلب دارد

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز استان لرستان گفت: شهرداری خرم‌آباد بیش از 12 میلیارد تومان از مردم و ادارات این شهرستان طلب دارد.

شهرداری خرم‌آباد 12 میلیارد تومان از مردم و ادارات طلب دارد

هرمز نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد از آزاد سازی و تعریض خیابان ساحلی پل حاجی خرم‌آباد طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با توافق و تملک ملک واقع در مسیر خیابان ساحلی موسوم به ساحلی باستان، به زودی ملک مذکور تخریب و این معبر آزادسازی می‌شود.

وی افزود: وجود این ملک باعث محدود شدن عرض معبر و ایجاد مشکلات متعدد در رفت و آمد خودروها و برخی تصادفات و صدمات برای شهروندان شده است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به مشکلات و موانعی که سد راه این تعریض قرار داشت، خاطرنشان کرد: وجود این ملک در مسیر تردد شهروندان و مسائلی که پیش می‌آورد، به یک دغدغه و نگرانی برای همشهریان تبدیل شده بود که البته شهرداری نیز با مشکلات بسیاری برای تملک و تخریب آن مواجه بود که بالاخره با پیگیری‌های فراوان و تلاش مضاعف به نتیجه رسیده است.

نصیری افزود: شهرداری برای تحقق این مهم پس از اخذ مصوبات لازم از شورای اسلامی شهر، با مالک مذکور به توافق رسیده است و پس از تخلیه ساختمان توسط مالک، کار تخریب بنا و تعریض خیابان آغاز می‌شود.

وی همچنین به احداث پل موقت در مسیر خیابان ساحلی باستان اشاره نمود و افزود: همزمان با تعریض این خیابان ساحلی، پل موقت احداث شده در حدفاصل تقاطع بلوار شهید کاکاوند تا بلوار بهشت نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرایی شدن این دو پروژه بخشی از بار ترافیکی سطح شهر کاسته و دسترسی‌های شهروندان تسریع می‌شود.

نصیری با بیان اینکه پل موقت مذکور ظرف یک‌ماه ساخته و آماده بهره‌برداری شده است، اظهار داشت: این پل موقت با طول 26 متر میدان امام خمینی(ره) را از طریق خیابان 24متری به بلوار بهشت متصل می‌کند و با وجود عرض 18 متری این سازه امکان تردد مجزای خودرو و عابرین پیاده فراهم شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول