اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج اعلام کرد

آمادگی شهرداری کرج برای استفاده از تحقیقات علمی نخبگان

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: این شهرداری آمادگی دارد تا از تحقیقات و پروژه‌های علمی نخبگان البرزی حمایت و آنها را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

آمادگی شهرداری کرج برای استفاده از تحقیقات علمی نخبگان

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در مدیریت علمی امروز جهان، استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های محققان و پژوهشگران جوان نقش اساسی ایفا کرده و مدیران ارشد برای بهره‌مندی از این ظرفیت تلاش بسیاری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل کشورهایی که دارای نیروی جوان هستند، در چند بعد از این توانمندی استفاده می‌کنند که یکی بهره‌مندی از تحقیقات علمی و پژوهش‌های جوانان در مدیریت شهری است.

لزوم هدایت پژوهش‌های جوانان و دانشگاهیان

شهردار کلانشهر کرج متذکر شد: البته برای تحقق این مهم نیاز است که مسیر پژوهش‌ها و تحقیقات جوانان را هدایت شده و جوانان و دانشگاهیان را به سمتی سوق دهیم که تحقیقات آنها برای رفع نیازهای کشور مفید باشد.

آقازاده افزود: تشکیل بنیاد ملی نخبگان تاثیر خوبی در این زمینه داشته و در استان البرز نیز این بنیاد عملکرد مطلوبی داشته و شهرداری برای حمایت از ادامه فعالیت‌های آن آمادگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما آمادگی داریم تا از ابداعات، اختراعات و تحقیقات و پژوهش‌های علمی جوانان البرزی در مدیریت شهری کرج استفاده و حمایت کنیم.

شهردار کرج تصریح کرد: به عنوان نمونه در حوزه‌هایی چون حمل و نقل و ترافیک، اجرای پروژه‌های عمرانی و انجام طرح‌هایی در بخش‌های راه و شهرسازی نیازمند تحقیقات و ابداعات جوانان کرجی هستیم که با توجه به فعالیت بنیاد ملی نخبگان تعاملات و همکاری‌هایی را با این بنیاد انجام داده‌ایم.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن جشنواره منطقه‌ای اختراعات نخبگان توسط بنیاد ملی نخبگان علمی در البرز گفت: آمادگی داریم تا از آثار برگزیده این جشنواره که مرتبط با مدیریت شهری باشد، استفاده کنیم.

لازم به توضیح است، جشنواره منطقه‌ای بنیاد ملی نخبگان طی 27 تا 29 تیر ماه سال جاری در استان البرز برگزار به میزبانی شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول