اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کنگان:

3800 نفر از خدمات بهزیستی کنگان بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی کنگان از خدمات‌رسانی به 3800 نفر توسط بهزیستی کنگان خبر داد.

3800 نفر از خدمات بهزیستی کنگان بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حاج الیاس محمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان در بندر کنگان اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر برای رفاه و آسایش مردم و جامعه هدف تلاش زیادی انجام داده‌ایم.

وی افزود: در آموزه‌های دینی بر خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه فقرا و محرومین تاکید زیادی شده و ائمه معصومین (ع) بهترین الگو در حمایت و امداد به محرومان و فقرا و ایتام بوده‌اند و امروز تمام مسئولان و مردم وظیفه دارند در این مسیر گام بردارند.

رئیس اداره بهزیستی کنگان از خدمات‌رسانی به 3800 نفر توسط بهزیستی کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از 900 نفر در قالب 358 خانوار مستمری‌بگیر دائمی در این شهرستان هستند که خدمات متنوعی دریافت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: همچنین بیش از یک‌هزار و 700 نفر افراد غیر مستمری‌بگیر هستند و بیش از یک‌هزار و 200 نفر نیز از خدمات توانبخشی بهره‌مند هستند.

رئیس اداره بهزیستی کنگان از برگزاری دوره‌های مربیگری ویژه مربیان مهدهای کودک خبر داد و گفت: این دوره‌ها با حضور بیش از 40 متقاضی از شهرستان‌های دیر، آبدان، بردستان، عسلویه، نخل تقی و شهرستان کنگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره‌ها در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی با حضور اساتید مجرب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

محمدی اهداف برگزاری این دوره‌ها را بالا بردن سطح کمی و کیفی آموزش در مهدهای کودک و تربیت مربیان کارآمد در مهدهای کودک دانست و یادآور شد: با عنایات حضرت حق انتظار می‌رود بعد از پایان این دوره، مربیان بتوانند گام‌های مؤثری را در تعلیم و تربیت کودکان، این آینده‌سازان نظام اسلامی بردارند.

وی بیان کرد: باید نسبت به بهبود خدمات در تمام سطوح اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول