اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزارت نفت

بیمارستان کنگان تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان نفت بوشهر گفت: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت معرفی شده و این بیمارستان توسط بهداشت و درمان وزارت نفت تجهیز می‌شود.

بیمارستان کنگان تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مهرداد حسین‌زاده ظهر امروز در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت خدمات قابل توجهی به مردم بومی استان بوشهر ارائه کرده و روزبه‌روز این خدمات چشمگیرتر بوده است.

وی افزود: تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و بهبود خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با بیان اینکه وزارت نفت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کنگان را تجهیز می‌کند خاطر نشان کرد: در راستای مصوبات دور سوم سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوشهر و با تفاهم‌نامه امضاء شده بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت، طرح تجهیز و توسعه بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کنگان را به انجام می‌رساند.

حسین‌زاده گفت: بر طبق مفاد این تفاهمنامه در مرحله نخست مبلغ 10 میلیارد ریال برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی به این بیمارستان اختصاص یافت و مقرر شد که پس از انجام مرحله اول، نیازهای بیمارستان کنگان مجدداً از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و اقدامات بعدی برای ادامه توسعه و تجهیز این مرکز درمانی انجام شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر، بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کنگان به عنوان بیمارستان معین وزارت نفت در منطقه پارس 2 (سایت کنگان)معرفی شده و بر این اساس وزارت نفت به جای ساخت بیمارستان مورد نیاز کارکنان خود در این منطقه اقدام به توسعه و تجهیز بیمارستان کنگان خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده سطح خدمات‌رسانی این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان کنگانی و پرسنل وزارت نفت، به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

حسین‌زاده اذعان داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت بیش از 33 مرکز بهداشتی درمانی دارد و در تمام شهرستان‌های استان بوشهر به مردم بومی خدمات لازم را ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری طرح توسعه بیمارستان توحید جم با کیفیت و شتاب بسیار خوبی انجام شد و رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول