اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اختصاص 300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص 300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار به‌زودی در استا‌‌ن‌های کشور توزیع می‌شود.

اختصاص 300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی

همایون هاشمی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از اجرای طرح ملی آفتاب در استان‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه در این طرح سختی‌های مددجویان و معلولان را از نزدیک‌تر احساس می‌کنیم، گفت: رسیدگی به معلولان و توانمندی آنان برای ما مسئولان به عنوان خادمان این اقشار افتخار است.

هاشمی با بیان اینکه در دولت احمدی‌نژاد بارقه امیدی در دل مستضعفان ساری و جاری شده، ادامه داد: طرح آفتاب برگرفته از سفرهای استانی دولت نهم و دهم است تا نقطه و سطح تماس با جامعه هدف را نزدیک‌تر کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه با رفع مشکل مددجویان و معلولان حلاوت آن برای ما شیرین‌تر از خدمت است، بیان داشت: نخستین مددکاری اجتماعی ایجاد ارتباط رفتاری و کلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه به طور یقین مشکلات مددجویان و معلولان را خود و دیگران می‌دانند و از کسی هم مخفی نیست، خاطرنشان کرد: در طرح آفتاب شان و منزلت مددجویان برای مسئولان بهزیستی مهم است.

وی از اختصاص 300 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این اعتبار به‌زودی در استا‌‌ن‌های کشور توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به اعزام 10 هزار مددجو به کربلای معلی و مشهد مقدس با اولویت زنان سرپرست خانوار در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در طرح ملی آفتاب چرخه به صورت علمی و کارشناسی است.

به گفته هاشمی در طرح ملی پرونده‌های مددجویان بازنگری و برای توانمندسازی آنان کمک‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: بیش از 25 خدمت در طرح ملی آفتاب بهزیستی مورد توجه است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر به بیش از سه میلیون نفر خدمات مستقیم و مستمر ارائه می‌کنیم، متذکر شد: بیش از 10 میلیون نفر نیز در حوزه پیشگیری از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه توانمندسازی معیشتی و اقتصادی اذعان داشت: مسکن، اشتغال و همچنین افزایش مستمری به معلولان فصل جدیدی در بحث خدمات‌رسانی است، ضمن اینکه در کنار این فعالیت‌ها، سازمان بهزیستی توجه ویژه‌ای به حوزه توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی جامعه هدف دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول