اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بهزیستی محقق می‌شود

واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از واگذاری 66 واحد مسکونی به مددجویان این شهرستان در هفته بهزیستی خبر داد.

واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس

سید حسین پارسای محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: هدف عمده بهزیستی توانمندسازی خانواده‌های محروم و بازتوانی معلولان است که این هدف با ارائه خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال دنبال می‌شود.

وی گفت: علاوه بر برگزاری جشن‌های مختلف ویژه مددجویان و تجلیل از خیران مراکز خیریه تحت حمایت بهزیستی، تعداد سه پروژه شامل 66 واحد مسکونی مددجویان، سالن اجتماعات اداره بهزیستی و کمپ ترک اعتیاد شهرستان فردوس در هفته بهزیستی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: در هفته بهزیستی، 56 واحد مسکونی 65 متری که با اعتبارات دولتی و اعطای تسهیلات بانکی ساخته شده به مددجویان واگذار می‌شود.

پارسای محبی تصریح کرد: در هفته بهزیستی همچنین 10 واحد مسکونی 75 متری که از سوی مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین احداث شده به مددجویان واگذار می‌شود.

وی هزینه ساخت هر واحد مسکونی 65 متری را 20 میلیون تومان و هزینه ساخت هر واحد مسکونی 75 متری را 27 میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی فردوس گفت: برای احداث سالن اجتماعات این اداره نیز مبلغ 110 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه شده است.

پارسای محبی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، بازدید از خانواده‌ مددجویان و بازنشستگان اداره بهزیستی شهرستان فردوس را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در این شهرستان عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی از علمای حوزه علمیه مشهد خبر داد و گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی همایش آسیب‌های اجتماعی با موضوع ازدواج و طلاق برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی فردوس با اشاره به اینکه تاکنون مسئله مناسب‌سازی در کمیته‌ای ویژه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در هفته بهزیستی با هدف همفکری عمومی گردهمایی ویژه مناسب‌‌سازی با حضور مسئولان و نیروهای فنی بخش غیردولتی برگزار می‌شود.

پارسای محبی تصریح کرد: اداره بهزیستی نسبت به سایر ادارات از اعتبارات بالاتری در بخش مشاغل خانگی برخوردار است و در صورت تقاضا و داشتن شرایط لازم هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان وجود ندارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول