اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل بهزیستی هرمزگان

برنامه‌های هفته بهزیستی در هرمزگان تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته بهزیستی در هرمزگان توسط مدیرکل بهزیستی این استان تشریح شد.

برنامه‌های هفته بهزیستی در هرمزگان تشریح شد

جاسم محمدی‌فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به فرارسیدن هفته بهزیستی (25 لغایت 31 تیرماه) با اشاره به نشست‌های برگزار شده برای برگزاری برنامه‌های مختلف طی این هفته در ادارات شهرستانی و اداره کل بهزیستی هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت بهزیستی نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص این هفته در بهزیستی هرمزگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این نشست حول محور "اجرای مطلوب‌تر" برنامه‌های هفته بهزیستی تاکید می‌شود، افزود: همواره خواستار تلاش بیشتر برای تحقق آرمان‌های بهزیستی هستیم.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان هم‌چنین یادآور شد: در این نشست‌ها شاهد حضور فعال و اظهار نظر اعضای ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی و بیان راهکارهایی در خصوص اجرای برنامه‌ها هستیم.

محمدی‌فارسانی با بیان اینکه لیستی از برنامه‌های مدنظر برای هفته بهزیستی در حال حاضر تهیه شده است، افزود: سخنرانی مدیرکل و روسای ادارات شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه،‌ حضور مدیرکل و معاونان در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برای ارائه گزارش عملکرد و معرفی خدمات بهزیستی،‌ تدوین عملکرد بهزیستی استان و برگزاری نشست مطبوعاتی مدیرکل بهزیستی استان با رسانه‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل بهزیستی در این راستا ادامه داد: برگزاری جشن گرامیداشت هفته بهزیستی، ارائه تمامی خدمات توان‌بخشی و مشاوره مراکز بهزیستی به صورت رایگان در طول هفته بهزیستی، درج پیام‌های مرتبط با هدف آگاه‌سازی جامعه در طول هفته بهزیستی، پخش پیام‌های بهزیستی در برنامه رادیویی مرکز خلیج فارس،‌ درج پیام‌های بهزیستی در سربرگ ادارات و برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی هرمزگان از دیگر برنامه‌های مدنظر برای هفته بهزیستی است.

محمدی‌‌فارسانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه بهزیستی در جوامع مختلف دارای ابعاد مهم و قابل اعتنایی شده است، افزود: ‌این دستگاه‌ از معدود دستگاه‌هایی است که در تمامی ابعاد و مراحل سنی افراد حتی قبل از تولد افراد تا زمان سالمندی با جامعه سر و کار دارد و از همین‌روست که باید این دستگاه را در تمامی امور به طور ویژه دید.

این مسئول با بیان اینکه بهزیستی استان هرمزگان در سال‌های فعالیت خود در این استان دارای دستاوردهای متعددی است، گفت: مناسبت‌هایی همانند هفته بهزیستی به عنوان مطلع و مقطعی برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و فلسفه وجودی بهزیستی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد آن گونه که باید از خدمات بهزیستی بی‌اطلاع هستند، گفت: آگاه‌سازی مردم از خدمات بهزیستی بی‌گمان به توسعه اجتماعی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول