اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد

پیش‌بینی 92 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی بهزیستی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: 92 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 92 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی بهزیستی زنجان

عباس خلدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه‌های امور روستایی اداره کل بهزیستی استان زنجان در سال گذشته 100 درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 77 پروژه روستایی توسط اداره کل بهزیستی استان تعریف شده بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ارائه 10 مجوز راه‌اندازی مهد کودک در روستاهای استان زنجان از جمله برنامه‌های سال جاری به شمار می‌رود، اضافه کرد: کمک هزینه تحصیلی به 500 نفر از مددجویان روستایی نیز پرداخت می‌شود.

وی به پرداخت کمک هزینه دانشجویی به 100 نفر از مددجویان روستایی زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیش از 5 هزار و 900 قوطی شیر خشک نیز به مددجویان ارائه می‌شود.

خلدی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 110 تیم پیشگیری از اعتیاد در روستاها فعالیت دارند، ادامه داد: تعداد معاینات تنبلی چشم توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز برای حدود 18 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات توان پزشکی به معلولان مناطق روستایی خاطر نشان کرد: در سال جاری برای 2 هزار و 800 نفر از معلولان روستایی خدمات توان پزشکی ارائه می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: کمک هزینه تحصیلی به 300 نفر دانش‌آموز معلول روستایی از دیگر برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان زنجان در سال جاری به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: برای 430 نفر از مددجویان روستایی زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول