اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

تشکیل کمیته‌های چهار‌گانه حجاب در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان کرمان از تشکیل کمیته‌های چهارگانه حجاب و عفاف در این خطه خبر داد.

تشکیل کمیته‌های چهار‌گانه حجاب در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا پریور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی حجاب و عفاف اظهار داشت: کمیته‌های چهارگانه عفاف و حجاب در حوزه‌های مختلف در کرمان تشکیل شد.

وی از کمیته "آسیب‌شناسی عملکرد دستگاه‌های پژوهشی، آموزشی، تبلیغی و فرهنگی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف" به عنوان یکی از این کمیته‌های چهارگانه نام برد.

پریور بیان داشت: کمیته "بررسی و تحلیل زمینه‌ها و عوامل اجتماعی فرهنگی بدحجابی و بایسته‌های فرهنگی و اجتماعی توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه" از دیگر کمیته‌های چهارگانه حجاب و عفاف در کرمان است.

وی کمیته "وظایف و مسئولیت‌های مؤسسه‌ها و نهادهای غیردولتی در زمینه ترویج و گسترش حجاب و عفاف" را از دیگر کمیته‌های چهارگانه حجاب و عفاف کرمان برشمرد.

پریور بیان داشت: کمیته "نقد و بررسی گرایش‌های موجود در زمینه چگونگی برخورد با پدیده بدحجابی" نیز در کرمان تشکیل شد.

وی پوشش را یکی از مسائل اجتماعی در جامعه خواند و ابراز داشت: مسئله پوشش یکی از مسائل اجتماعی است که گریبان‌گیر جامعه ما شده است.

پریور عنوان کرد: قابل حل بودن یکی از ویژگی‌های مسائل اجتماعی است که سازمان‌ها و نهادهای مختلف باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه بدحجابی در سال‌های اخیر بروز بیشتری دارد، تصریح کرد: ما باید این مشکل و مسئله اجتماعی را در جامعه اسلامی برطرف کنیم.

پریور خاطرنشان کرد: امروز نشست هم‌اندیشی حجاب و عفاف به صورت همزمان در کشور با حضور صاحب‌نظران حوزه حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول