اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حجاب و عفاف استانداری قم:

تمام دستگاه‌ها به امر ترویج حجاب اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حجاب و عفاف استانداری قم گفت: در امر ترویج حجاب باید تمام دستگاه‌ها هماهنگ با هم عمل کنند.

تمام دستگاه‌ها به امر ترویج حجاب اهتمام کنند

یکتا حسینی الهاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های کمیته حجاب و عفاف استانداری قم اظهار کرد: این کمیته در طول سال برنامه‌های متعددی را در رابطه با ترویج حجاب در استان قم پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه موظف کردن ادارات به اجرای برنامه جامع در زمینه ترویج حجاب است که برنامه‌هایی مانند مسابقات کتابخوانی، اجرای نشست‌های علمی و انجام مشاوره‌های مذهبی از این جمله است.

رئیس کمیته حجاب و عفاف استانداری قم اظهار کرد: حیطه کاری دیگری که استانداری در زمینه حجاب و عفاف پیگیری می‌کند، به دانشگاه‌ها مربوط می‌شود.

وی افزود: گفتمان‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی، مشاوره چهره به چهره و پیگیری برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های استانداری در این زمینه است.

حسینی الهاشمی خاطرنشان کرد: یک‌سری برنامه‌ریزی‌ها نیز در این زمینه برای آموزش و پرورش انجام شده که به صورت گسترده با حمایت مسئولان آموزش و پرورش استان قم انجام می‌شود و آموزش هفت هزار فرهنگی استان قم برای موضوع حجاب و عفاف یکی از این برنامه‌ها است.

وی ابراز داشت: برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف نیز یکی دیگر از برنامه‌ها در این رابطه است که امروز انجام می‌شود و تمام اقشار برای شرکت در این تجمع دعوت شده‌اند.

رئیس کمیته حجاب و عفاف استانداری قم گفت: استانداری تلاش می‌کند در این زمینه به فعالیت‌های فرهنگی عمیق و مستند به آیات و روایات اهتمام کند و طبیعی است که اینگونه فعالیت‌ها به صورت آنی جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه آثار برنامه‌های فرهنگی در طول زمان باید مشخص شود، عنوان داشت: دشمن هم در طول سال‌ها، فعالیت‌های خود را به صورت پنهان انجام می‌داد اما ما زمانی به خود آمدیم که برنامه‌های جدی و مستمر دشمن سال‌ها بود آغاز شده بود.

حسینی الهاشمی افزود: در طی سال‌ها با تلاش دشمن، ارزش حجاب به نوعی دچار خدشه شده است که در برخی اذهان به ضد ارزش تبدیل شده و اگر بخواهیم این نقص را جبران کنیم، باید کارهای عمیقی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در کارهای فرهنگی علاوه بر اینکه زمان لازم است، نیاز به هماهنگی کامل میان تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و غیر فرهنگی وجود دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول