اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

ترویج افکار مثبت عامل اصلی توسعه جنوب کرمان است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت، ترویج افکار و اندیشه‌های مثبت و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود موجب رشد و توسعه این دو شهرستان می‌شود.

ترویج افکار مثبت عامل اصلی توسعه جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرامرز امیری بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار داشت:‌ خبرنگاران به عنوان صاحبان قلم و اندیشه باید همواره در راستای توسعه و ارتقای منطقه تلاش کنند.

وی افزود: همچنین آنان با بینش و آگاهی و ارائه راهکارهای مختلف می‌توانند در راستای توسعه این منطقه مؤثر باشند.

امیری تصریح کرد: اکنون پس از اتمام انتخابات و معرفی نماینده همه احزاب و طرفداران کاندیداها باید با وی همکاری و تعامل داشته باشند تا بتوان از اندیشه‌های مثبت و تفکرات بنیادی آنها در راستای توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد.

وی با تأکید بر ترویج افکار مثبت و پرهیز از اندیشه‌های مخرب ابراز داشت: دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا همه انتقادها، پیشنهادها و برنامه‌های افراد را جمع‌آوری کند.

امیری عنوان کرد: این برنامه‌ها پس از جمع‌آوری در اختیار نماینده مردم قرار می‌گیرد تا از آن در راستای توسعه شهرهای حوزه انتخابیه استفاده شود.

رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولان از جمله راه‌های ارتقا این 2 شهرستان است که در گرو تمسک به آموزه‌های دینی و قرآن حاصل می‌شود.

امیری فردگرایی، قبیله‌گرایی و قومیت‌گرایی را از جمله عوامل عقب‌ماندگی دانست و بیان داشت: همه باید در راستای ترویج افکار مثبتی که جنبه عام‌المنفعه دارند، گام برداریم.

وی اذعان داشت: خبرنگاران نیز می‌توانند با ارائه نظرها و طرح‌های خود به دفتر نماینده در راستای عمران و آبادانی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اقدام کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول